Nytt år - och vad sen?

Nytt år - nya möjligheter, heter det ju. Detta året ska jag inte ha några löften, förväntningar eller överhuvudtaget se några möjligheter. Det blir sällan som man tänkt och då går jag bara runt och är missnöjd i tolv månader, och det känns ganska menlöst. Istället ska jag se årets omöjligheter! Här kommer min lista:

Nytt år - nya omöjligheter.

1. Jag ska bli miljardär.
2. Jag ska se till att det blir fred på jorden.
3. Jag ska tämja ett rådjur. (En tigerkattunge går också bra.)
4. Jag ska finnas med i årskurs åttas historieböcker.
5. Jag ska få titeln "Sir", alltså bli adlad.
6. Jag ska bli en dalahäst.
7. Jag ska få ett barnbarn.
8. Jag ska bli president i USA.
9. Jag ska gifta mig med kronprinsessan.
10. Jag ska vara med i startelvan i det italienska fotbollslandslaget.


Sådär ja! Hasta luego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback