egypten!

hej folks. igårkväll packade jag om min väska för tredje gången. hur svårt är det inte att lyckas få me sig lagom antal kläder? fast nu tror jag att jag har lyckas. idag har jag varit ute och gått med ida. vi gick till biblioteket och lånade böcker åt mig. när jag var på fuerteventura förra vintern läste jag åtta böcker på två veckor.. galet! du som är snabb på huvudräkning, räknar enkelt ut att det innebär fyra böcker på en vecka. det är mycket riktigt och det är precis så många böcker jag har lånat. sedan gick vi vidare till statoil där jag köpte två tidningar och en korsordstidning. ikväll ska jag rida, innan jag åker till malmö. det är dressyr idag och jag är förfärligt dålig men det är också färfärligt  kul! nu ska jag åka och hälsa på mormor. hejdå. trevlig resa. tack ska du ha!




Weltruf


den här store mannen ska jag ha ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback