sharm el sheikh

hej hej hej. i onsdags kom jag hem från egypten. det var så himla härligt och jag och kajsa är så belåtna att vi ska åka tillbaka i mars. vi har varit aktiva turister och i slutet av veckan deltog vi på de flesta aktiviteter som underhållningsteamet höll i. vi har tex varit med på vattengympa, spelat boccia, varit med på danslektioner med mera. vi var också ute med en båt som gick till ras mohammed, en nationalpark med, förutom australien, världens bästa snorkling. det var det häftigaste jag har varit med om! det var första gången jag snorklade men jag kommer absolut att göra det igen! det var som att simma i ett akvarium. här är några bilder från egypten. puss

 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback