mor o mor.

idag har jag bara slappat hela dagen. ritat som vanligt. försökte vara lite "cosy" och tände ljus. supermisslyckat. det går knappt att ha tända ljus hos oss. vi har tre katter som är ganska intresserade av att nosa på lågan, inte så bra. idag var jag med i tidningen, inte särskilt häftigt faktiskt. däremot störde jag mig på att mitt svar på frågan "vilken är din favoritaffär?" var "monki. det är en härlig butik". de orden skulle aldrig komma ur min mun, vilket de heller inte gjorde vid intervjutillfället. "det är en härlig butik". hohoho. jag slapp att gå till mammas jobb idag förresten. detta ordnades utmärkt av mig, med hjälp av min charm och min förmåga att rimma. jag bara skickade ett sms till mamma och skrev: mor o mor, vilka fina skor. kan du ta med dig lite papper när du gor?. (det ska vara går i slutet) och sen var det löst!! hej.




jag, när jag är som charmigast



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback