jingle bells!

godmorgon. jag är jättetrött idag, trots att jag gick upp för en halvtimme sen. jaha, tänker ju du då hon verkar ju ha sovit länge. men så är inte fallet! jag ställde klockan på åtta, smsade grabbarna på jobbet och de sa att jag inte behövde komma dit. sen har jag snoosat i fyra timmar!!!! jag har sovit tio minuter åt gången. sjukt irriterande var det, gör aldrig det! jag vet att jag hade kunnat stänga av den.. men det tänkte jag inte alls på då. nu är jag vaken iallafall och jag har precis satt mig för att rita. jag har nämligen börjat på mina julkort! jag ska gå in på pandurohobby och köpa massa fina saker! jag har hittills räknat ut att jag ska göra cirka tjugo stycken, det är kul! jag har laddat ner en skiva som heter disney's christmas collection. den är verkligen bra. jag brukar få julkänslor i oktober någongång, sen dör dem i november och sen kommer dem fram igen i december. så idag ska jag bara lyssna på disneys jullåtar och göra julkort. take care

Kommentarer
Postat av: FavoritEmelie

Du är så rolig! :) Du gör mig glad!

2008-10-14 @ 00:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback