it's always better when we're together.

hejsan allihopa everybody! jag gav upp den här bloggen ett tag, men nu efter en välbehövd paus från bloggen är jag med igen. ni vet, all uppmärksamhet man får genom att skriva blogg är jag absolut inte van vid. hoppas att alla mina läsare (mamma och kajsa) är glada att jag är tillbaka! det har inte hänt så mycket sen sist faktiskt. jag är som jag brukar och gör vad jag brukar göra. på onsdag åker jag till egypten med kaj, vi ska till sharm el sheikh och snorkla! inte för att jag kan, jag är livrädd för att få in vatten i snorkeln, så jag får klara mig utan. jobbigt, eftersom min lungkapacitet är lika värdelös som en myras. men som sagt, vi ska till egypten och det ska bli skönt! nu tänkte jag avrunda här, eftersom jag inte har skrivit på länge får man ju börja lite försiktigt. so long!



jo just det, jag har klippt lugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback