Monsterrr.

Har jag någongång sagt att Nisha är en gullig och snäll katt? Isåfall tar jag tillbaka det. Hon är ett monster.  I morse kom hon som vanligt in på mitt rum. Jag ställde ner mitt glas med vatten på golvet  för att slippa att hon skulle välta ner det. Onödigt. Istället välte hon ner min mobil i vattenglaset nedanför. Glaset gick i sönder, mobilen låg i tre delar, vatten över hela golvet och glassplitter överallt. Tack gud. Det var trevligt att plocka upp alla små glasbitar och det var trevligt att trampa barfota på golvet där jag visste att det fanns glassplitter. Allt var mycket trevligt! Glaset var speciellt trevligt och av en sådan bra kvalitet. Trevlig start på morgonen helt enkelt.



Hittills har denna dagen varit den sämsta på länge. Ingenting har varit bra. Helvete. Helvete. Helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback