hej tisdag!

hej tisdag. idag var jag nära på att göra en sjuk sak. tanken var att mamma skulle väcka mig tjugo i sju och att jag skulle åka med henne till jobbet, hämta papper och gå hem. jag tänkte faktiskt göra det.. men när mamma väckte mig i morse var jag inte ett dugg intresserad av en så tidig morgonpromenad, så jag mumlade något och somnade om. förut idag var jag på biblioteket. jag tänkte låna ett rimlexikon (?). fråga mig inte varför. det blev istället en bok med modehistoria, det kan väl vara intressant. nu längtar jag till helgen! jag har ingen aning varför, jag har inte bestämt något men jag tycker att veckodagarna är så fantastiskt tråkiga att man vill ta livet av sig bara man tänker påd et.
snart ska jag rida, ikväll är det hoppning. för andra gången i mitt liv... det är jättekul och jätteläskigt. dags att kila! peace.



ikväll är det jag och signifers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback