express yourself.

Jag är en naturbegåvning. Dessvärre inte på något bra, utan på att störa mig på saker. Jag kan hitta något som jag stör mig på, och slutar inte förrän jag har hittat något annat att störa mig på. Det brukar handla om dumma saker. Men jag är såklart medveten om att jag inte är perfekt jag heller. Och det jag stör mig på, är inte personen i sig utan själva handlingen. Det är stor skillnad.
Just nu har jag fem saker som jag inte kan släppa. Yes, ni får tycka att jag är löjlig.


Nummer ett: När föräldrar sätter in bilder i tidningen på sina barn när dem fyller ett år. För fan!! Kidsen kan inte ens läsa!!  De gör det bara för att andra människor ska tycka att de är fantastiska föräldrar.


Nummer två: Människor som slår ihjäl mygg och flugor och andra små insekter med händerna, och inte tvättar sig efteråt.


Nummer tre: Min fruktansvärt meningslösa hårfärg.


Nummer fyra: När någon smaskar. Jag är jättekänslig för det. Tex på radio eller tv när de råkar ha mikrofonen för nära munnen.
ÄCKLIGT! Och såklart när folk smaskar när dem äter. Och när dem äter med öppen mun. Usch.


Nummer fem: Att jag inte får göra om Kajsas rum till en walk-in-closet!! Hehe..


Nummer sex: Och sist, men (dessvärre) inte minst: Mig själv. Jag vill inte verka bitter, men jag är så jäkla förutsägbar. Inte ett dugg intressant eller spännande. Hur blir man det?


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback