update.

hallå hallå. helgen har varit halvtaskig, eller nej det har den inte men jag har varit med om bättre. och sämre. mormor åkte in på sjukan i fredags, det är inte kul utan tvärtom, skitjobbigt. hur som haver, i fredagskväll var vi på kalas hos ida och emilia som fyllt/fyller arton. det var filmtema så jag och christoffer (som såklart var ute i sista sekund) klädde ut oss i blåa overaller och föreställde roy och roger i macken. jag hittade overallerna på jobbet, det var ganska behagligt att ha overall på sig så nu har jag börjat använda den på jobbet med. på lördag ska jag och mina favorit-brallisar ha en heldag; först malmö där vi ska till en makeupstudio för att bli sminkade, stylade och fotade, och sen direkt till frida h och laga mat och dricka alkohol. sen utgång på det med lite electric slide så kan det bli hur bra som helst!

lite förhoppningsvis klickbara pics från i fredags

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback