om du såg mig nu.

jag har nyss flyttat mig till datorn från pianot. jag har suttit där i x antal timmar med emelie. innan dess cyklade jag ner till biblioteket och lånade fem nya notböcker. vi har gått igenom alla, och varenda låt vi kan i böckerna. eftersom jag har haft fyra av dem fem böckerna hemma, kunde vi de flesta låtarna. så nu är min hals döööööd. imorgon ska jag jobba. efteråt tänkte jag simma men jag har ingen som vill följa med mig, så nu är detta inte bara en blogg utan även en kontaktannons. så är det någon som tycker det låter lockande, är ni välkomna att ringa. i helgen firade vi christoffer som fyllde tjugo. detta firade vi genom att gå till frimus och dansa all night long. det var härligt och jag var väldigt trött i benen fram mot tre-tiden. i söndags var det kalas varav jag som var trött och bakfull somnade i soffan. jag vet då inte hur man beter sig på ett kalas!! skämmes ta mej fan. som tur var så somnade christoffer, alltså värden, också så jag behövde inte skämmas. puss

image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback