och du har is i din martini.

ikväll har jag varit hos niclas på förfest, med delar av gamla klassen. de var söta som vanligt! eftersom en onsdag inte är en lill-lördag för skånetrafiken, fick jag snällt hoppa över utekvällen och ta sista bussen hem tio i elva. jag vet, jag ska inte klaga. det finns dem som inte ens har en buss överhuvudtaget. hur som haver. imorgon ska jag sjunga, till sjukhuset och förhoppningsvis också simma lite. när jag skulle hem från niclas fick jag springa till bussen. jag höll på att vricka och stuka fötterna och allt man kan göra. ni förstår, jag har inte sprungit på ett tag. på bussen betalade jag som barn. då frågade busschauffören mig hur gammal jag var. "tjugo", sa jag då. jag är inte ens tjugo så jag har ingen aning varför jag sa det. "tjugo?", frågade han. man åker ju inte som barn när man är tjugo. "nej, alltså jag ska fylla tjugo. jag är bara arton". haha! det funkade iallafall.

Kommentarer
Postat av: Martin (videobloggarn)

vad ska du sjunga?

2008-03-06 @ 02:05:44
URL: http://videoklipp.blogg.se/
Postat av: maja

svar: kärleken förde oss samman - ulf lundell! :)

2008-03-06 @ 13:48:40
URL: http://majajohannaisabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback