nu är det vitt igen.

jag har varit dålig i halsen och jag har inte varit särskilt sugen på att göra något avancerat i helgen. i fredags var vi hos filip w, det var helt okej. i lördags var jag ännu sämre tyckte jag, och låg mest still. ouf ouf. på kvällen åkte jag och christoffer till maria och danne eftersom danne fyllde tjugofem. det var mysigt och trevligt på alla sätt och vis men vi följde inte med ut för vi var alldeles för trötta, så vi satte oss i en taxi och åkte tillbaka till vä. alltså en lugn helg. idag skulle jag jobba, men det blev bara i två timmar så jag kom hem redan klockan tolv. och nu sitter jag här och har inte gjort så mycket annat vettigt idag. jag har köpt nya vårkläder och nya vårskor och hade verkligen sett framemot att få använda dem snart, men nu snöar det. snöflingorna är lika stora som en sko och nu börjar det bli vitt på marken. jag dör lite. jag har alltid sagt att mars är en opålitlig månad! ge mig april och min storasyster snabbt, så lovar jag att sluta klaga.


jag och christoffer
hos danne och mia
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback