goodnight sweetheart.

jag har sjungit exakt hela dagen. när jag vaknade, satte jag mig vid pianot en stund. vid tolv åkte jag in till stan och hade en sånglektion som gick mycket bra. och när jag kom hem satte jag mig vid pianot igen. nu sitter jag här och är så omänskligt trött. jag orkar knappt hålla ögonen öppna. så nu ska jag bara kolla på kaninuppfödningar på internet, och sen ska jag krypa till kojs. ja, jag ska köpa en kanin när jag flyttar hemifrån. sleep tight

image111

på gran canaria, för två år sen.


Kommentarer
Postat av: matildap

åh, jag blir så avendsjuk när människor är musikaliska och kan spela instrument och sjunga :) www.heybeauty.blogg.se

2008-03-14 @ 21:45:17
Postat av: matildap

åh, det tycker jag verkligen att du ska göra :) ska hålla koll på dig, så jag inte missar om du skulle få mod till det :)tack så mkt! ha det super bra! www.heybeauty.blogg.se

2008-03-14 @ 23:15:58
Postat av: Maja

älskar bilden.
självkalrt kan jag hjälpa dig, adda min msn som du får med här så kan jag förklara där istället.

2008-03-18 @ 18:21:22
URL: http://majabajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback