sweet marie.

denna veckan har jag ansträngt mig ochbesegrat min dåliga självdisciplin och gjort precis allt som skulle göras. jag har till och med hunnit med att jobba tre dagar! i torsdags var jag på sånglektion, hanna är numera mammaledig så sångpedagogen var okänd. jag var ofantligt nervös! det är aldrig roligt första gången man ska sjunga för en okänd människa. marie, som sångpedagogen hette, var lättsam och glad, alltså ingenting att vara nervös inför. det gick bra att sjunga, vi sjöng i dont know how to love him från jesus christ superstar. igår gjorde jag absolut ingenting. jag jobbade på dagen och nu är jag en mästare på att köra truck. jag har till och med lärt mig att tuta. ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra, jag hoppas på någon festlig tillställning så att jag kan få använda min nya klänning. det är på tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback