pippi eeehhhh långstrump.

och nu har ytterligare en helg gått och den har varit makalöst bra. det måste bero på att jag har dem absolut roligaste kompisarna man kan tänka sig. i fredags förfestade vi at my place, liksom för att hedra stoffe nu när han skulle in i lumpen. jag, christoffer och pappa hade legat i hela dagen och lagat mat och allat annat man gör inför en fredagskväll. förfesten blev, enligt mig iallafall, duktigt rolig! vi lyssnade på 90-talsmsuik hela kvällen och var allmänt nostalgiska, enligt mig iallafall igen. vi tog bussen in till stan och gick först till hessle där jag och lina köpt shotar. inte särskilt begåvat av mig. därefter gick vi till chillout och slog klackarna i taket, bokstavligen. jag testade alla dansstilar jag kunde, det måste vara shotarnas förtjänst/fel. lördagen var en seg och plågsam dag, men det ordnade upp sig när jag åkte till emelie som fyllde tjugo. där åt vi mat och drack vin, förstår inte hur jag kunde få ner mer vin den helgen. och så sjöng vi singstar. det var fantastiskt kul och absolut över mina förväntningar! igår var också en plågsam dag, fast det berodde inte på baksmälla. christoffer åkte i morse iväg till lumpen och revingehed, och det var riktigt tufft att säga hejdå. men vi konstaterade x antal gånger att det bara handlade om åtta mil iväg och att det inte var några problem. suck. idag har jag bara legat i min säng och tittat på scrubs. jag har gjort något avbrott och tömt diskmaskinen och sådant kul man får göra när man är ensam hemma och numera familjens hemmafru. nu tar jag ett ytterligare avbrott från måste-sakerna och gör mig en macka. hejsan!


några bilder från fredagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback