i'm just too heavy baby baby

hej damer och herrar. igår satt vi och tittade på idrottsgalan. kalla mig löjlig, men jag fick tårar i ögonen varje gång någon sa tack. kastade jag ett öga till vänster satt mamma där, precis lika tårögd och blödig som jag. min kusin var nominerad som årets nykomling och det gjorde ju inte saken bättre. för jag bokstavligen studsade och jublade varje gång de filmade henne. tänk, att vara bra på något. jag är avundsjuk.
idag har jag varit inne i stan med christoffer. träffade på andréa och blev sentimental och glad. ikväll har jag spelat backpacker, senast var någongång på nittiotalet. jag ser fortfarande tjusningen med spelet och att försöka klara så många frågor som möjligt.  jag har också varit inne på internet och hittat minst hundra klädesplagg som min garderob hemskt gärna skulle ha i sin ägo. ikväll ska jag på bussutflykt till vä, för imorgon är det jobb. jag har förresten skrivit en lista på saker som jag måste göra denna veckan, men som sagt, min självdiciplin är lika stor som en nagel på en myra. önska mig lycka till. ciao.



min söta katt har krypit ner i min gardrob


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback