trying to make other people lose their mind

denna helgen har bara varit helt lugn för min del. i fredags åt jag hos familjen ehlde och sen hämtade filip mig vid klockan nio för att åka vidare till calle. där var det fest som väntat och alla var jättefina och jättefulla. förutom jag och filip. jag tog därför över calles bar och tog mig an uppgiften att servera alla ett glas vatten och en salt pinne. man vill ju inte att det ska hända en olycka!!! och eftersom jag varken var utklädd eller student, dansade jag inte med dem andra utan försökte på mig några egna moves bakom baren. efter lite övertalning skjutsade filip mig hem till åhus och sen tog det tre minuter innan jag somnade. ni förstår, jag har ju faktiskt jobbat i veckan. puh, jag jobbade två dagar och jag var ändå helt slut. i lördags orkade ingen göra något, inte heller jag, så jag satt bara hemma med mamma och pappa. idag förbereder jag mig för en ny och tuff arbetsvecka, eller iallafall måndag onsdag torsdag. jag dammsuger mitt rum, dammtorkar, tar en promenad, tittar på repriser på tv som jag missat. alltså det vanliga söndagsschemat. på torsdag kommer christoffer hem och då blir det party hela helgen! 

image96
 bilden stal jag från fredde. här är jag och filip hemma hos calle

Kommentarer
Postat av: Maja

gud så fint hår du har :o

2008-03-18 @ 18:19:04
URL: http://majabajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback