släpp fångarna loss det är våår!

riktigt härligt väder igår. jag gick ner till havet för att titta på den nya stranden, det verkar bli bra. i fredags var vi hos gamle jesper eftersom han fyllde 20. det var roligt och vi var glada men ute var det inte så roligt utan mest kallt. i söndags kom stackars christoffer hit. vi drack öl och åt massor av mat och firade att han var hemma. imorgon kommer han igen och då ska vi gå ut och äta och sen kanske till banken och fira david som fyller år på torsdag. nu är det ju även sportlov och då är det viktigt att man testar lite nya aktiviteter så jag föreslår en bowlingkväll på torsdag eller på lördag. och på fredag kommer stoffes lumparpolare hit och då ska vi partaja med dem. nu ska jag tydligen in till stan, puss

  

  

det är så att jag dör lite varje gång jag är nere vid havet. det är så fint med vår!

Kommentarer
Postat av: Prinsessa På Vift

Vad suuuuuperfiiina bilder!

2008-02-23 @ 15:11:47
URL: http://Prinsessansspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback