lejonhjärta.

jag känner verkligen att jag är på gång nu, min självdiciplin har gått från obefintlig till förekommande. förutom när jag jobbar. då är den inte bara förekommande utan bra på heltid. igår och idag har jag varit ledig, och både igår och idag har jag gått upp i det som kallas vettig tid och lagt mig i detsamma. jag har varit ute och gått, sytt, satt in kort i album och annat festligt. hittills har jag städat mitt rum tre gånger på två dagar. jag har för mig att jag städar mitt rum 6-11 gånger i veckan. nu är där så rent att man kan äta från golvet! men vem skulle vilja göra det egentligen. imorgon blir det jobb, likaså på torsdag. det är faktiskt skönt tycker jag, så att jag har något att göra. och som sagt, på torsdag kommer christoffer! vilken fest! vilken dans!
jag har förresten gjort en ny upptäckt. jag, eller iallafall min frisyr, är fantastiskt lik bröderna lejonhjärtas. lill-lorten och jag är lika när jag har fixat frillan lite ooch stor-lejonstjärten är jag lik när jag har fått vinden i håret.
hur kul tror ni att detta känns?



image97 
slående likt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback