kenneth.

idag har jag övertagit kenneth i en vecka. vi ska ha jätteroligt, kenneth och jag! kenneth och jag. det låter så ljuvligt. kenneth är alltså hamstern som filip a fick av oss i nittonårspresent förra våren. jag har, på fyllan, lovat att passa kenneth när familjen ahlbeck ska iväg. och det ska dem nu, så nu är han min för en vecka och lite till. jag är lite rädd, för skorpan aka lejonet, min katt är en hungrig man och kenneth är liten och söt och passar bra in i skorpans jättemage. huh, vem hade velat berätta för lillasyster ahlbeck att kenneth är uppäten? nu ska jag dammsuga, för snart kommer emelie och då ska vi spela piano och sjunga. och ingen gillar väl när det knastrar under fötterna när man går inomhus. dags att gå. jag blev fantastiskt sugen på ost nu. hey kenneth, -försök inte få mig att bli som du!
förstår förresten att ni är sugna på en bild på kenneth, jag lovar det kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback