ja, gardin!

idag har jag traskat runt i stan. jag har köpt ett par skor till mig själv och en födelsedagspresent till christoffer. det regnade och skorna jag hade på mig var inte direkt sock-i-plast så jag halkade mest runder, tycker jag. tossigt värre! jag har blivit kär i en klänning på röda korset, men jag vet inte om jag ska köpa den. den är nog tre meter längre än mig, så då får jag sy upp den men det ska nog inte vara några problem. då kan jag ha den när vi ska till daniel och maria på lördag. mannen i huset fyller tjugofem och har varit snäll och bjudit mig och christoffer. sen ska vi ut och då är det dans. jag och jättegulliga maria, gullig gull gull gull gullig! jag har sånglektion på torsdag igen. jag har sjungit kärleken förde oss samman av ulf lundell. det blir inte riktigt som jag vill, för när jag ska sjunga: du är min, och jag är din, så låter det som att jag sjunger: du är min, och ja, gardin! kattsingen va!! i natt somnade jag alldeles för sent och idag är jag helt slut. trött meets even more trött. så nu ska jag krypa till kojs. imorgon ska jag röntgas tidigt tidigt och sen ska jag jobba. hajdo!!

image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback