i could die for you.

idag var jag uppe med tuppen, som man säger. kenneth har sprungit i sitt hjul hela natten, inte särskilt roligt eftersom hjulet gnisslade. idag har jag gjort några ärenden på stan, varit på arbetsförmedlingen och berättat att jag söker jobb, köpt en klänning och ett par örhängen på röda korset för trettio riksdaler, varit på sånglektion, träffat filip och slutligen också köpt en ny nagelfil. det var härligt väder i morse, det har det förresten varit hela dagen men det är fortfarande ganska kallt i solen och mycket kallt i skuggan. men jag ska verkligen inte klaga för jag har en man som ligger med istappar i mustashen ute i ett tält. inte mer än åtta mil härifrån men han har det garanterat värre än vad jag har . imorgon ska jag jobba och sen ska jag till jesper, för han fyller år på lördag. det ska bli roligt. jag hade gärna följt med mina killar ut, men jag har det väldigt knapert denna månaden så jag får dansa hemma istället. nisha kom och lade sig på min arm tills den somnade, armen alltså. orättvist, för jag skulle aldrig göra så på henne. jag har förresten låtit nisha slicka mig en stund i pannan, jag tror nämligen att det funkar bra som peeling! adios



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback