världen ligger helt i dina händer..

..och allting ser så gulligt ut från ovan

holla! idag väckte mamma mig klockan tio för då tyckte hon att vi skulle äta frukost. sen skulle vi ut och övningsköra igen. det är inte riktigt klokt så bra det går! (?) jag lärde mig till och med att backa och svänga samtidigt. och inte nog med det ni, jag startade också i uppförsbacke. imorgon ska jag och min bästa kompis genom tiderna; christoffer till malmö och shoppa. han har lovat att köpa en höstjacka till mig... eller har du inte?
imorgonkväll ska jag på pyjamasparty, som sagt. ska bli mysigt. mamma plockade fram hennes farfars gamla flanellpyjamas. ganska söt. ikväll röstar jag för att vi ska leka bilkurragömma. eller bilkurrakurragömgömgöm som filip hade sagt. jag antar att det inte blir av, men man kan ju hoppas. nu ska jag ta en tupplur (brutalt fult ord) samt en dusch så att man är fit for fight för kvällen.

puss /maja mandel

image10

världens bästa christoffer och jag


Kommentarer
Postat av: Ehlde

haha ja det ska jag ju! :)

2007-09-27 @ 19:14:11
Postat av: Ehlde

Jag tror du kommer bli en mycket bra medtrafikant om det finns något ord som heter så:) yes jag ska köpa en jacka åt dig ;)

2007-09-27 @ 19:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback