pick me, pick me!!

hey folks, idag har jag ätit nudlar, druckit oboy, spelat poker och övat på min sångläxa. men imorgon blir det andra bullar, då ska jag träffa världens tuffaste kompis maria. och imorse fick jag ett sött sms från en annan tuff kompis som bjöd mig på pyjamasparty. mysigt, mysigt, mysigt! sen ska vi gå ut, inte i pyjamas dock. eller?
nedanför kan ni se en sjukt bra bild. tittar man snabbt så är det inte så kul, men om du kollar på marias (th) öga råkade där landa en liten mygga samtidigt som vi tog bilden. perfekt!

/maja motorhuv

image7

jag och maria

Kommentarer
Postat av: mian

aaahhh sötsöta majabus, vad glad jag blev när jag läste detta :-) jag med på bild och allt. Du är för söt! Puss vi måste höras av nu.

2008-12-03 @ 18:53:18
URL: http://mianohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback