du vet hur munnar ler..

..och du kan le så jag tar åt mig.
det har varit ännu en trevlig helg. vi var på lotus i fredags efter att ha varit hos filip ahlbeck. "vi" består av oss arbetslösa stackare som inte har något bättre för oss. tur för oss var iallfall att det var bartömning och alltså rea i baren! sweet! vi tänkte göra en favorit i repris i lördags. åkte till syskonen åsheim som bara bestod av ett av syskonen för tillfället. jag och mina 14 (eller 15) killkompisar tog taxi in till stan och var riktigt riktigt taggade när vi anlände till lotus. fast där var inget folk, det var vi och personalen. det visade sig att bartömningen var en engångsföreteelse, too bad! fast hessle var också fint. sov till halv två idag hos christoffer. vid fyra åkte vi arbetslösa in till stan och skulle titta på hockey. vi såg en period, alltså tjugo minuter, och åkte sedan tillbaka till vä för att se fotboll. ganska tight. klockan är nu halv tre och jag är fortfarande uppe, som tur (?) var har jag inget jobb att gå till imorgon.
hej på dig! ? maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback