we go a little something like this..

usch, jag är på dåligt humör ikväll. och ämnet är så trist att jag inte ens orkar ta upp det men handlar iallafall nästan om "att både vilja ha kakan och att äta upp den". fast i detta läget är det mer som "jag vill ha kakan men jag pallar inte anstränga mig mer så jag skiter i det". det är ett sjukt dumt ordspråk egentligen. vad ska man ha kakan till om man inte ska äta upp den? nu är jag iallafall i det läget att jag ger upp.
på tal om kakor så kommer det bli riktigt trist när christoffer ska in i lumpen.
först och främst för att vi inte kommer kunna ses lika ofta, och för det andra för att han kommer bli biffigare och det betyder att jag har mindre chans när vi bråkar :) 
tjena!

image40

i'm longing for the day when he won't occupy my mind
i guess i'll just have to wait another while


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback