smells like funk

idag har jag tagit tag i det som mina föräldrar kallar för liv. jag började dagen med att ta en promenad, sen STORstädade jag mitt rum. jag städar mitt rum circus tre gånger i veckan, ibland mer, men såhär noggrann brukar jag aldrig vara. det låter inte särskilt imponerande, men det luktar gott.
alltid när jag städar gör jag lite extra plats för en kaninbur, som jag visserligen inte har, men vill ha. kan någon vänlig själ övertala mina föräldrar med att fylla ut vår djurpark genom att köpa en kanin till mig? någon?
sen ringde jag och sökte jobb, så jag ska på arbetsintervju imorgon. min kvinnliga intution (när fick jag en sån?) säger att jag får detta jobbet. hahahaha. så har jag sagt om alla jobb jag har sökt. håhåjaja..
snart ska jag gå ner till biblioteket och apoteket, ni förstår, jag har för mig att det är sådant man gör när man tar tag i sitt liv. see you folks

     
jag med kanin                        jag och farfar                jag och storasyster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback