sjögräs

HAJ. igår bestämde jag mig för att klippa lugg. så jag samlade mod och gick upp till myran och direkt när jag satt mig ner för att klippas så frågade dem om jag ville vara hårmodell istället. det visade sig att det var ett team från stockholm som kom ner och skulle ha en visning. så igår färgade jag håret blondare (om möjligt blondare än vad jag redan var). i morse gick jag och christoffer upp klockan nio för jag skulle vara i stan tio. då klipptes jag och nu har jag knppt något hår kvar. med en närmre förklaring kan jag säga att jag har lång lugg i pannan, och sen finns det inte mer. eller lite hår i nacken och en liten tuss på sidan, men det är också allt. fast det är väl okej. tur är iallafall att det finns många snygga mössor i höst..... jag vet jag låter trist, men frisyren är verkligen skitsnygg, fast jag vet inte om den passar så bra på mig.
på fredag ska jag och christoffer till göteborg. vi ska bo på hotell och äta lyxig hotellfrukost och på söndag ska vi se ifk göteborg-trelleborg. det kommer bli helfestligt!
imorgon ska jesper stoffe och jag äta sushi. för första gången i hela mitt liv. jag hoppas jag gillar det för det låter ruskigt gott. jag sökte på fakta om sushi på internet, vill ju inte låta bortkommen när jag går in där imorgon och ska beställa. hahaha. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback