one night and the world's your oyster

and if you're lucky then the god's a she
i can feel an angel sliding up to me

onsdag men känns som fredag, och jag är så taggad så jag har gåshud. (?) -överdrev. men kul ska det bli ikväll. har lite problem med klädslen bara. jag lyssnar just nu på dunka-dunkamusik trots att jag inte gillar det, utan bara för att just komma i den rätta formen! haha.
igår var jag och fikade med cissi, sara och nils. det var roligt att träffa dem igen, var ett par veckor sen sist.
igår när jag och christoffer skulle sova fick vi fram de fulaste orden som finns. bland annat:
- stjärtgosse
-skärmmössa
-gosskör
-fnask
fantastiskt fula ord! jag ska börja använda ett annat ord: givetvis. är det inte klockrent?
nu ska jag hoppa in i duschen. PEACE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback