not even once

holla.
jag har gått och blivit halvsjuk. lägg märke till halvsjuk och inte sjuk. sjuk är jag är jag har feber.
jag har iallafall varit tillräckligt sjuk för att inte orka göra något iallafall. jag har legat hemma i soffan och tittat på scrubs hela dagen... som om jag inte hade gjort det annars? jag skulle egentligen ha pallrat mig till stoffe ikväll och tittat på fotboll. men jag orkar inte, plus att jag är rädd att jag ska smitta ner någon av grabbarna. de har ju faktiskt sitt första 3:3 på onsdag :) så därför stannar jag bara hemma ikväll och ser färdigt mina säsonger av scrubs. puss /majmaj


jag på gotlandsfärjan -06

Kommentarer
Postat av: Fred

Ser ut som en riktig filmstjärna från 70-talet.

2007-10-03 @ 17:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback