i could make those people dance!!!

fredagen var farlig. hemma hos andréa var det trevligt, fast hon bjöd på vinet och det skulle hon inte ha gjort. jag dricker nämligen vitt vin som vatten. och det är omänskligt irriterande. jag är omänskligt irriterande. jag drack alldeles för mycket vin, sa alldeles för mycket dumma saker, skrev alldeles för mycket fyllesms.
i lördags mådde jag som jag förtjänade, alltså riktigt riktigt dåligt. en dusch framåt tre-snåret gjorde mig någorlunda pigg igen, fast det kändes fortfarande som att jag hade en alldeles för liten hjälm på huvudet. jocke och johanna fick många fina erbjudanden om att massera mina tinningar men ingen ville. fast å andra sidan, hade jocke masserat mina tinningar hade jag nog inte haft några kvar! :)
jag låg hemma i ehldes soffa hela dagen och orkade knappt röra mig, tills jag kom på den braiga idéen om att ta en huvudvärkstablett. vis dam! efter tabletten gick huvudvärken över och jag var gamla maja igen.
jag och stoffe drog hem till mig och beställde pizza, käkade och efter ett tag kom det några okända män hem till mig som tydligen ville leka så jag sa åt dem att slå sig ner i soffan och att de för all del kunde äta upp chipsen jag köpt! sen tittade vi på fotbollen och skrattade, eller jag iallafall. men det var ganska så, ganska så nice!
idag har jag bara chillat hela dagen och kommit på vissa saker, tex att du är glömd!

tjabba!




jag kan tänka mig att jag såg ut såhär hela kvällen igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback