i bet you look good on the dancefloor

igår började jag dagen med att gå upp kl sex på morgonen för att ta tåget till malmö där jag var typ försöks-kanin på en makeupskola. dagens överraskning kom när jag precis tänkte påminna damen som sminkade mig om att hon hade råkat kladda lite på min ena kind, och märkte att det var tre födelsemärken som jag aldrig sett förut. de var definitivt inte där när jag tog tåget på morgonen. det kallar jag spännande! haha.
christoffer kom och hämtade mig vid stationen, när jag hade kommit tillbaka. vi gick och handlade på subway, stack till vä, åt och sen somnade vi. sen fortsatte resan hem till mig och vi åt och gjorde mig iordning. stoffe skjutsade därefter hem mig till mia, eller rättare sagt till danne, där vi förfestade. vi gick ut sen och jag vet inte när jag dansade så mycket senast! det var galet! jag kan inte räkna alla gångerna jag var nära på att kissa på mig av skratt. håhåjaja. jag vaknade hos mia, eller som sagt hos danne, i morse. vi började med att hämta chipspåsen och låg och smulade ner i deras säng tills vi fick ta tag i att gå upp och städa.
ikväll är det nytt party på gång, denna gången i tollarp hos matilda som ska flytta. det ska bli trevligt! (inte att hon ska flytta såklart)
puss-y!


jag och mia på dansgolvet på frimus

Kommentarer
Postat av: mian

åååhhh det var riktigt roligt den kvällen :-) Håller med dig helt och hållet din lilla bäver.

2008-12-03 @ 18:57:18
URL: http://mianohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback