don't look back in anger

i morse vaknade jag av att hemtelefonen ringde. jag tänkte att det var mamma som skulle få fart på mig så jag låg istället kvar i min säng och låtsades som jag inte hörde. någon minut senare fick jag sms av storasyster, och det visade sig att det var hon som ringt. vilken miss! som tur var hade hon tid att ringa upp igen. de skulle ligga på stranden idag, gud vad jag längtar tills vi ska åka dit.
jag sover på något lustigt sätt så jag har nackspärr varje morgon. det är verkligen skittrist, speciellt när ingen är hemma och kan göra en massage-insats.
idag har jag pysslat med mina foton och fotoalbum. det börjar att ordna upp sig nu. fast jag blev lack ett tag. jag hade satt in 300 foton i ett album, och märkte sen att jag missat en sida i början, så jag fick helt enkelt flytta alla. det var ca 280st. sådant blir jag knäpp av.
ikväll ska vi se sverige-matchen, ingen aning vart. eller jo, det blir glorias eller hemma hos stoffe.
ciao



jag och mia, förr i tiden

Kommentarer
Postat av: Maria

oh ! det var tider ! jag älskar dig och snart ses vi

2007-11-18 @ 19:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback