black rose

nu ska jag alldeles strax bege mig bort till andréa, men tänkte skriva några rader först.
idag började jag min dag med att springa. slarvig och ansvarslös som jag är glömde jag att man borde äta frukost först, så jag orkade ungefär springa ner för uppfarten som är ca 3m lång och tillbaka. eller, riktigt så illa var det inte. men illa! när jag kom hem lade jag mig i hallen tills pappa förstod vad jag försökte säga: geeee-puh-miiiig-puh-vattteeeeen!! det sjuka är att det enda jag tänkte på under den lilla joggingrundan var hur sugen jag var på att sätta mig ner och ta en cigg. kan man redan nu förutspå att min joggingkarriär är över innan den ens börjat?
klänningen jag har tjatat om att sy, kastade jag in nederst i garderoben och började redan sätta tänderna (?) i en ny. den blev faktiskt ganska bra. vi får helt enkelt se om sömmarna håller på dansgolvet senare ikväll. jag har en känsla av att det kan bli galet mycket dans ikväll!
PEACE


såhär ser jag ut ikväll. undra hur lång tid det tar innan luggen ligger längs med pannan på grund av svett och sminket under ögonen? någon som vågar chansa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback