puss

hej vänner. även denna helgen har varit bra. i fredags åkte jag hem till wanne där han, jag och anton satt och drack vin/öl/grogg. vid elva tolv tiden gick vi ut där vi träffade fotbollsmännen, och vi gick tillsammans till hessle. där var riktigt trist så vi gick vidare till kaspers, eller vad det ny heter när det är nyöppnat. där var ännu värre. jag spillde ut en drink och höll på att skämmas ihjäl och vi var tydligen alldeles för högljudda. håhåjaja. så vi åkte hem i protest.
igår var vi trött och ganska bakfull, fast det var väl ganska väntat. stoffe och jag åkte hem till mig där vi tittade på "pippi på de sju haven" och hjälpte mamma med maten. vid sju kom en ytterligare del av familjen ehlde, dvs mamman och pappan. vi drack och åt några timmar, och sen kom resten av delen i familjen, alltså jocke och johanna. gemensamt tog vi oss ner till bowlingen i åhus där vi drack ännu mer och bowlade, familj mot familj. sen började fotbollen och det var inte lika kul, men vi lyckades roa oss ganska bra. sen tog vi oss hem till oss igen där vi spelade kort och pappa och stoffe drack whiskey. idag sov vi till tre och nu sitter jag hemma hos christoffer och chillar.
ikväll ska vi titta på film och äta chippe och dippe. nattinuffsan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback