mycket vill ha mer

hejsan. igår var jag på ikea med stoffe. vi åt köttbullar och handlade julklappar och världens finaste presentpapper. jag gillar julen, det är kul att köpa julklappar och slå in paket och allt som hör det till. men i år blir det ingen klassisk jul utan vi åker till kajsa i fuerteventura och badar istället. men det går också bra, om det inte helt enkelt är bättre.
i fredags var vi hemma hos stoffe och åt räkor och drack vin. lite senare kom folket och då åt vi chilinötter och drack vin. ännu senare åkte lite av folket vidare så då åt vi ostkex och drack ännu mer vin. sen kom vi in till stan, fast där var mest kallt och inte särskilt roligt. man borde alltid stanna på förfesterna.. egentligen.
i lördags var jag trött och bakfull så vi åt hemma hos mig och spelade kort och drack vin. håhå.
förra veckan jobbade vi tre dagar på strovels, ett lager i öllsjö. dert var roligt. vi jobbade idag med, och vi ska jobba på onsdag också. allt för att tjäna ihop pengar. jag har till och med kört truck två gånger. ni skulle bara veta hur bra det går. jag kan både backa och lyfta pallar.
imorgon däremot ska jag jobba som vikarie på sånnaskolan. pappa, som är lärare där, ska på möte hela dagen så jag ska ta hans klass. det är sjukt nervöst! jag blir som en sex-åring på nytt och är helt säker på att niorna kommer slå ner mig om jag går förbi där. så nu sitter jag och förbereder mig för morgondagen och planerar allt in i minsta detalj. (även hur jag ska göra om niorna slår ner mig). wish me luck.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback