det snurrar i min skalle

tja folks. nu ska vi sticka till tyskland och weissenhauser. ber om ursäkt om stavningen är fel.
vi ska bada, bowla, spela tennis och squash med mera. och köpa alkohol. ska bli kul!
just det, jag var ju lärare i tisdags. det var faktiskt helt ok men vissa barn skulle man vilja skalla. jag minns inte att vi var så kaxiga när vi gick i fyran. då var det fina tider! men i tisdags fanns det riktiga äckelbarn så jag fick skrika en del, men det kunde dem ha! jag fick vara rastvakt men det var lugnt, det hände inte särskilt mycket. fast jag hade förväntat mig ett och ett annat mordförsök och sånt. men det var lungan! på lunchen satt jag i personalrummet med de andra lärarna och jag kände mig vuxen som fan.
idag kommer mia hem men jag åker så jag hinner inte träffa henne förrän på måndag. och på måndag ska vi köra bilkurragömma, för att hedra mias hemkomst (?) haha. det ska bli skoj, minns en period vi hade i våras där vi körde bilkurragömma säkert varannan dag.
tjarå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback