the irony of it all

ännu en dag närmare helgen. jag längtar till lördag, då ska vi till lillö och jag ska ha min nya klänning som jag förälskat mig i. och så ska jag till kristianstadsflickornas uppvisning men det kommer inte alls bli kul för jag kommer bli avundsjuk på dansarna. åh jag ångrar att jag slutade!
idag har jag jobbat på lagret igen. jag blir bara bättre och bättre på att köra truck. jag antar att ni tror att jag är riktigt skitbra nu -fel. eller, det blir rätt fast det går väldigt... väldigt... långsamt...
ikväll har jag varit ute och gått, övat på min sångläxa, skrivit julrim och tittat på scrubs. jag var med om en omänskligt äcklig smakupplevelse, jag har klippt och klistrat och hade lim på fingrarna och när jag var ute och rökte fick jag på något sätt detta härliga i munnen. det nästan stack i ögonen, vidrigt.
imorgon ska jag köpa fler julklappar och spela spel.
tja!


image69

the streets - the irony of it all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback